nini30ya30

مشورت و نظرخواهی از کودکان(به بهانه انتخابات)

1392/3/22 8:39
نویسنده : حسین رضایی
891 بازدید
اشتراک گذاری

مشورت و نظرخواهی از کودکان(به بهانه انتخابات)

كودكان و نوجوانان نیز همانند بزرگ‌ترها دوست دارند با آنان مشورت شود و آنان نیز نظر بدهند. این كار خود موجب می‌شود آنان احساس شخصیت بیشتری كنند و برای نظر و رای خود ارزش و ارجی قائل باشند.

شما والدین محترم خوب است از این نكته غافل نباشید و حتی بدون درخواست كودك، خود به این كار اقدام كنید و از این راه به كودك خود شخصیت بدهید.پس از مشورت و نظرخواهی  برای عقیده او احترام قائل باشند و اگر هم نظر ناصحیحی داشت با ملاطفت و مهربانی او را متقاعد سازید یا این كه وی را كاملا متوجه اشتباه و خطا در فكر و آثاری كه در انجام نظر او احتمالا هست بكنید كه هم او تجربه كافی را به دست آورد و هم این كه در گفتارهای آینده خود تامل بیشتر كند؛ اما اگر بدون دلیل و آگاهی او را بكوبید حتی آثار مختلفی از جمله حقارت در او تجلی خواهد كرد. طبیعی است این برخورد ثمرات سوء در آینده خواهد داشت.

یک پیشنهاد:

niniweblog.com

همه ی اعضاء خانواده دور هم بنشینید.این فرصتی است مناسب برای گفت و گو و کپی دوستانه. به طوری که برای کودکتان قابل فهم باشد از کاندیداهای مختلف صحبت کنید. شعارهای آنها را بررسی کنید و سپس از فرزندتان نظر بخواهید.

niniweblog.com

حتی اگر او بی توجه به حرفهای شما به چهره ی یک نفر رای داد نظرش را قبول کنید .

niniweblog.com



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رهبر
8 خرداد 92 6:31
دقت نمائيد به چه كسي راي مي دهيد كه اگرخطا كنيد روز قيامت جوابگوي خون شهيدان خواهيدبود.
همه می آییم
8 خرداد 92 6:32
اینجا جای هیس وسکوت کردن نیست میخوای جبران کنی ...... میخوای مدیون شهدا نباشی...... شهدا رو میخوای شاد کنی....میخوای پشت نظامت وانقلابت وارمان های شهدا باشی.... میخوای تو دهنی به امریکا واسرائیل وغرب بزنی ..... بیا وبا حضورت نشون بده که هستی وپشت نظام وانقلابت به عنوان یه جوون نسل سومی همانند جوونای نسل های قدیم هستی وحتی اگه پاشم بیوفته از اونا بیشتر پای ارمان هات وایستادی می آییم با حضور خود خلقی حماسه دیگر به راه می اندازیم...
رهبر
8 خرداد 92 6:32
در 24خرداد 1392نگاه شهیدان به شما هست شما رو به خدا بیاید شرمنده شهدا نشیم ......
یاسمن کوچولو
8 خرداد 92 6:33
ثمتن
8 خرداد 92 6:33
همه می آییم
یکی مثل همه
8 خرداد 92 6:34
می آییم تا بار دیگر نشان دهیم تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست می آییم که بگوییم درست است مشکلات اقتصادی هست درست است مردم سختی می کشن ولی با وجود این همه مشکلات می آییم که بگوییم ما هستیم پای آرمان های انقلاب وشهدا
پرپرواز
8 خرداد 92 6:43
چه مطلب جالبی بود تا حالا به این قضیه اینطوری نگاه نکرده بودم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini30ya30 می باشد