nini30ya30

تمرین مردم سالاری دینی برای کودکان

1392/3/22 7:09
نویسنده : حسین رضایی
726 بازدید
اشتراک گذاری
 
تمرین مردم سالاری دینی برای کودکان 
 
مرکز فرهنگی هنری فامنین انتخابات پرشور و نمادین با حضور کودکان و نوجوانان برگزار کرد.
 
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، در سال« حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» و همزمان با ایام انتخابات، مرکز فرهنگی هنری فامنین شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و نمادین بود.

احمد عسگری مسوول مرکز گفت: در این برنامه که با شعار"انتخاب حق ماست" برگزار شد اعضاء کودک و نوجوان بهمراه والدین خویش ضمن آشنایی با مفهوم انتخابات و تفاوت مردم سالاری دینی با سایر گونه‌های حکومت در جوامع غربی ، مراحل مختلفی را که در یک انتخابات واقعی رخ می دهد را بصورت نمادین طراحی وبه نمایش گذاشتند.

عسگری افزود: روش کار بدین صورت بود که صندوقی برای اخذ رای و برگه‌های تعرفه با آرم کانون طراحی و آماده شد و چند تن از اعضاء نوجوان مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دار شدند.

وی تصریح کرد:در این برنامه نمادین اعضاء بجای نوشتن اسم نامزد مورد نظر انتظارات خود را از رئیس جمهور آینده نوشته و درون صندوق رای انداختند.

عسگری در ادامه بیان کرد: در برگزاری این  انتخابات نمادین دلنوشته‌های اعضاء درخواست‌های ساده و کودکانه آنها از رئیس جمهورآینده در نوع خود جالب  توجه و خواندنی بود.

شایان ذکر است با توجه به نزدیکی برگزاری انتخابات در کشور مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان در جهت تشویق و ترویج حضور پر شور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری صورت می‌گیرد.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ستاره
22 خرداد 92 7:13
سلام کار خیلی جالبی بوده کاش توی شهر ما هم برگزار میشد.
مامان من
22 خرداد 92 7:14
دختر من داره خودش را میکشه که می خوام رای بدم جایی را سراغ ندارید این برنامه باشه اون هم رای بده.
ماهک
22 خرداد 92 7:14
با تقدیر و سپاس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini30ya30 می باشد